It's crazy, but it's true

God morgon! Brodern min kom in och väkte mig vid 9, liksom vad fan tänker du med? Men han stack iväg till jobbet och nu sitter jag här.

Dessutom nästan kokar jag av ilska för nått jag såg redan igårkväll. Liksom, vad är fel med människor? Det är en person (nämner inga namn) som inte kan sluta härmas! Visst i början var det bara smickrande att hon ville gå runt i lika dana kläder som mig men knappt ett år senar, back off! Jag ska kunna köpa snygga kläder utan att någon annan köper, ja i stor sätt, varenda plagg. Jag kan ju såklart inte säga "nej du får inte köpa det där" för jag bestämmer ju inte över henne, men som med converse nu. Visst hur många som helst har det och jag är verkligen hur glad som helst för mina, men då ska du komma och förstöra det för mig (med tanke på att vi går i samma klass)? Jag får väll helt enkelt sluta skriva om det jag köper här i bloggen, för det här funkar inte längre. Jag vill inte bråka med dig, men det är fler än jag som har märkt det här och håller med mig om att det är skitjobbigt.
Så snälla, skaffa en egen stil och gå inte efter andra. Gör det personligt så blir det tusen gånger snyggare.


Nu ska jag sluta sura och hoppas att hon ser det här! Måste få i mig lite frukost, och sen ska jag till brorsans jobb!
Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller med dej om de där med att "kopiera" någon annans stil. Visst i början kan de va lite skoj att någon gillar hur man klär sig och också vill klä sig så. Men sen blir det bara jobbigt.



Fin blogg du har :)

2009-08-17 @ 12:05:55
URL: http://izzabelle.devote.se
Postat av: Anonym

Alla har converse och du har ingen speciell stil du har ganska vad ska man kalla de "Vanlig" stil, Fattar inte hur du orkar tjafsa skit i hur hon klär sig hon får ha vad hon vill skärp dig de e ju inte direkt så att du behöver bry dig.

2009-08-17 @ 19:14:31
Postat av: Anonym

Men gud, vet du hur många som har converse eller ? och du kasnek inte tänker på att du har en "mode"-stil.. och då har hon den också den stilen, och eftersom att alla som ahr den stilen har samma kläder, tex just nu nitar, vita converse osv, kan du ju inte säga att hon härmar dig? herregud..

2009-08-20 @ 23:28:08
Postat av: vicki

presis så där gjorde en tjej på mig hela 8:an fy fan va jag var iri på henne !

2009-08-22 @ 14:05:47
URL: http://vickiblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0