Feber


Ojj attans vad små bilderna blev... Ja jag tror att ni ser, på den första bilden är det knappar längst ner och den andra dragkedja. Jag har letat jag vet inte hur länge som helst efter leggings med dragkedja, och frågade faktiskt vissa personer precis innan sommarlovet om dom visste var man kunde hitta sånna. Så våga in kalla mig härmapa, för det vore en stor fet lögn ;)

Allt bra med mina fina läsare? Själv sitter jag här med bultande huvud och feber och kan knappt röra huvudet. Halsen gör förbaskat ont då, det går liksom inte! Jag har ju varit sjuk över en vecka nu? Men ska precis tigga pengar av pappa till i alla fall leggingsen från Gina T.

Och blä på min förkylning (eller svininfluensa? Har fan symtomen till det... shit..), jag som ska/skulle till Tyresö imorrn och träffa lite vänner och ha trevligt! Måste bli frisk! Steffi har ju redan fixat allt!

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

japp, allt e klart!

O precis då bestämmer du dejj för att skaffa svinsaken! nee, dålig stil YLVA!

puss<333

2009-08-27 @ 21:53:05
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Bästis

Krya på dig <3

2009-08-28 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0