10.42

Fan alltså, har jag fått svininfluensan eller nått? Min jäkla förkylning är kvar och jag har inte sovit mycket då varenda gång jag sväljer känns det som om någon försöker pressan ner en fotboll i halsen på mig! Seriöst.

Nu ska jag kolla på film och tycka synd om mig själv medans jag syr in ett par byxor. Jag hade dom när jag gick i typ fyran och jag kommer igår hur stora dom var! Dessutom är dom lika utsvängda som min lärares byxor, usch. Att mamma lät mig gå omkring i dom? Det är ju galet. Men ska försöka lägga upp en bild när jag gjort ena benet så får ni se!

heheh, och vad liknar det här?

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Oh tack så mycket! Lägg gärna till mig på bloglovin så lovar jag dig fler spännande inlägg :)

2009-08-26 @ 16:13:09
URL: http://theendwithyou.devote.se
Postat av: Marie

Sv:Tack, du är bara för gullig!!Hoppas du kommer tillbaka!!

2009-08-26 @ 21:48:39
URL: http://mariesfoton.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0