20 sanningar

Skriv 20 saker om dig själv som är vanliga, roliga, knasiga, läskiga, m.m.!

1. Jag är oftast glad.
2. Jag skämtar mycket, och skrattar alltid åt mina egna skämt.
3. Jag snubblar jätteofta.
4. Jag har aldrig färgat/tonat/slingat håret.
5. Jag faller för killar jag inte borde falla för.
6. Jag har aldrig brutit någon kroppsdel.
7. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner. Det är nått alla säger men jag skulle verkligen inte det.
8. Jag stukade min fot i en hoppborg för att jag satte mig på foten, hahah
9. Det bästa beslutet jag någonsin gjort var att börja ensam i åsö.
10. Jag älskar att sjunga men gillar inte att lyssna på musik!
11. Jag älskar armband. Små, stora, guld, silver! Love!
12. Jag hatar människor som härmar en / snor ens idéer.
13. Jag bangar aldrig på nattkäk!
14. Jag pratar alltid med pappa i mobilen om jag går hem ensam mitt i natten.
15. Utsvängda byxor är det fulaste jag vet.
16. Jag vågade inte duscha ensam på en vecka när jag sett Scary Movie, då åkte bikinin och pappa med in i badrummet, jag var kanske 11 bast hahah
17. Jag ramlade framåt och spräckte mitt vänstra (från mitt håll) ögonbryn när jag var liten, så det är delat i två delar. Ett jäkla jobb att hålla ordning på kan jag säga.
18. Jag biter på naglarna. Usch på mig.
19. Min absoluta favoritserie är Vänner, har sett alla tio säsongerna! Får fan aldrig nog!
20. Jag har nästan alltid ont i huvudet och ryggen. Jag går på alvedon och ipren. Sjuksköterskan är nog trött på mig.

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaaaaa

2009-08-27 @ 17:06:13
Postat av: fridaaaaaa

jahaaaa!! så du snubblar hela tiden xD

det visste jag inte xD

2009-08-27 @ 17:06:51
URL: http://stavafell.blogg.se/
Postat av: Steffi :)

13. Jag bangar aldrig på nattkäk!

hahahhha! nee såklart ;)

och JA du snubblar 24/7!!

2009-08-27 @ 17:37:41
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Anonym

du bara så du vet ( fast du kanske redan vet ) men naglar är död hud :P

2009-08-30 @ 00:29:06
URL: http://fihja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0