rubrik ?

Tjena! Jag är så jäkla speedad just nu. Skolveckan för min del är slut eftersom jag och Stephanie drar till Uppsala imorgon! Fan vad härgligt =) Och sen är planerna lite ändrade så jag, steffi, frida, jonas och adam grillar och sen möter vi upp lollo och ett par av hennes kompisar, niclas och hans kompisar vid majbrasan i Tyresö istället. Gud vilken grym dag det blir. Yes jag blir väldigt glad av små saker!


Finns inte så mycket mer att berätta, jo jag hade franskaprov idag. Tack gode gud att lilla Kelly smart-ass sitter bredvid mig! Vette fan hur det hade gått utan henne, heh...
Jag ska gå och plocka fram kläder jag ska ha på mig imorrn, snacka med mamma om fickpengar osv.

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha yeey det ska bli as kul! :D

puss <3333



banan... ;)

2009-04-29 @ 20:31:32
URL: http://stephanii.blogg.se/
Postat av: mirandaa

hahahahahahahahahahahhhahahahha!

bogen från smögen XD<3

ps. vet inte om ja har sagt det här, men din blogg e asfinig!

2009-04-29 @ 20:44:53
URL: http://pukkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0