Ska börja simma!

Hej hej! Nu har jag varit hemma ett tag, jag har duschat och tvättat håret, ätit och nu kollar jag på top model 4. Runt 17.30 ska jag sätta mig på tåget till aspudden. Ska bli riktogt roligt ikväll! Ska kolla klart på topmodel och sen göra mig iordning, smink, kläder m.m.. jag har ju inte bytt om än så dagens outfit kommer imorgon eller senare ikväll när jag kommit hem.
Jag och miranda har bestämt oss för att köpa ett årskort på eriksdalsbadet och börja simma ett par gånger i veckan! Det ska bli så hilma roligt! Jag har länge längtat efter att börja träna upp mig igen och simmar vi ett par kilometer 2 gånger i veckan så borta jag bli lite snyggare väll? ;)

Jag vet att det här blev ett löjligt kort inlägg men jag måste börja kolla när t-banan går, torka håret, sminka mig, klä på mig, packa ner allt och se till att allt jag behöver ligger i väskan.. Och allt det här kommer nog ta ett tag,

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: miranda

de ska bli skitkul att simma <33

2008-09-25 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0