Ugly Betty & Desperate housewives

hej på er, äntligen har Ugly betty dragit igång och 21.00 börjar Desperate Housewives, som jag längtat!!
Idag slutade vi 13.00 för musiken var inställd. Tyvärr var eleni sjuk så miranda och jag var hemma hos mig istället. Vi bakade chokladsnitt! dom blev suuuupergoda! Sen kollade vi på filmen "dum dummare" den var rolig:P  Idag köpte jag också en magnet som det står "en dag ska jag hitta minprins men pappa kommer alltid vara kung" den kostade 25kr. Jättesöt med två paddor på! :) Och så lagade vi mat tillsammans på kvällen! haha det blev rätt gott! Nu har Desperate Housewives börjat! åhh!! Och eftesom både jag och miranda har comviq kompis så vi är i telefonen hela tiden men tar bara upp den och pratar i reklamen! haha, visst e vi smarta? :P Men jag lägger in bilder på kakorna och magneten imorgon, nu måste jag njuta av dom desperata hemmafruarna!
Puss&Kram godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0