Trött, trött & trött

hej! Nu har jag lärt mig min franska läxa. Text + 20 glosor. Hoppas på alla rätt imorgon:)
Idag med mamma hade vi det jättemysigt. Vi gick runt bland affärerna i duggregnet och drack smoothie. Smoothien inne i PK-huset är den absolut bästa, 30kr. Köp den och smaka är mitt råd. Det var inte direkt någon shopping men hittade blanda annat världens gosigaste tunika/stor tröja. Stickad och svart från BikBok, 349kr. Tyvärr va den slut både i gallerian och kungsg. så ja ska jaga efter den! haha. Men om jag hittar den kommer ja iallafall få den. Men jag fick med mig en mascara från L'ORÉAL, 149kr. Imorgon börjar jag 09.30. Sovmorgon är så fantastiskt=) Nu ska jag börja göra mig iordning, mina ben dunkar efter allt gående idag! Kanske bloggar imorgon bitti, Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: freja

haha palla franska D: jag har bytt (A) till engelska, haha. men det är inte så jobbigt! jag är lat :>

2008-09-10 @ 07:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0