Sovmorgon

hej alla! Nu sitter jag här hemma framför datorn i morgonrock:P Vi har ju sovmorgon till 09.50 varje tisdag! skönt!! Igår när jag kom hem var jag så utmattad att jag seriöst trodde att mina ben skulle ge vika när som helst. Men nu är benen uppvilade igen. Tyvärr är jag förkyld... Men jag måste gå till skolan ändå eftersom jag inte klarar av att hamna så mycket bakom.  Men det är en kort skoldag, så det går väll bra.
Sköndal igår var faktiskt roligt. Jag orkar inte berätta allt men vi paddlade, grillade, lekte lekar (roligt.. :P), åt ännu mer, slappade och bara hade det skönt! Men Melinda var sjuk igår :(:(:(, så det var bara jag och miranda.
Här ska ni få några bilder från igår!

Viking hoppar

Viking simmar

En del av sköndal, fint va?

Miranda leker rånare:P

Visst gör sig louise snygg på bild?
(förlåt lollo, jag var bara tvungen att lägga upp den!)

Nej nu ska jag klä på mig och dra till skolan...
Vi hörs<3

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG HATAR DIG ÅÅÅH VAD JAG HATAR DIG TA BOOORT!

2008-10-18 @ 11:54:25
URL: http://pippisapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0