ska till tami

hej på er! Dethärblir ett kort inlägg eftersom jag ska träffa tami<3
Idag var det en tråkig skoldag, vi kollade på en långsam "mattefilm" om en mattematiker eller något som var jätte smart och ung. Och sen var det musik efter lunchen och idrott: teori. Jag, louise och miranda satt och nöp varandra hela lektionen och läraren dampade, haha. Imorgon har jag soooovmorgon till 09.30, gud så skönt!

Och igår var jag ju på bio Patrik 1,5 den var faktiskt bra, tycker jag. Jag, amanda och erica hade jätteroligt! Gamla barndomsvänner sen 6:års<3
                              
Jag älskar er!

Nej nu väntar nog tami på mig så det är väll bäst att jag kilar över. Puss på er

Kommentarer
Postat av: miranda

haha <3 hon dampade verkligen

2008-09-24 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0