Sjuk vid fel tillfälle

hej! Förlåt att jag inte bloggade igår som jag hade sagt, men hela blogg.se buggade hela dagen för mig så det gick tyvärr inte att blogga. Självklart har jag gått och blivit förkyld igen.. Så idag stannar jag hemma, min brorsa är också hemma så vi slipper ju vara ensama! Och idag har jag kör där jag skulle få träffa min älskade erica igen (amanda är på mallorca)! men så är jag sjuk.. :( Men om jag mår bättre i eftermiddag så får jag gå dit och lyssna iallafall, jag var ju inte där förra veckan heller eftersom vi var i sköndal då! Så idag ska jag bara vila, vila vila!! Just nu sitter jag och kollar på TopModel3. Jag skulle alldrig våga gå på en Catwalk, seriöst tänk om man halkar!! Men nu ska ja visa bilderna på kattungarna=)







Och så måste jag lägga upp en bild på en tårta mamma hade köpt från Chokladfabriken!

mmmm:)

Nu ska jag vila vidare! Hoppas ni har en bra dag, puss på er<3

Kommentarer
Postat av: sanna

det var ju typ en sån du åt med mig på chokladfabriken (y) :)

2008-09-08 @ 15:05:39
URL: http://littlemisssunshine.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0