mop

hejhej! Jag kom för en stund sen upp från min frisör i huset bredvid. Jag hade varit och köpt en hårkräm från märket "mop modern organic products" 195kr. Man ska sätta i det när man tvättat håret och håret är fuktigt. Då när man sen ska platta håret (som jag brukar göra) så har man ett skydd så håret inte blir tort och livlöst av värmen. Plus att det snabbare blir platt. Så jag ska se imorgon om det fungerar bra!

Idag träffade jag tami för första gången på typ 2-3 månader!!! Vi var hemma hos henne och tog det lugnt, spelade ett sjukt "sanning eller konka" kortspel. Jag fick liksom lite perversa saker att göra, tex. låtsas jucka i luften, låtsas skita m.m Men feg som jag är vägrade jag:P haha. Jag fick också att den andra personen skulle skriva något valfritt på min mage. Självklart skriver tami BITCH (med en permanent penna). Haha!
   p1060891
(tyvärr gick det inte att få bilden större..)

Men nu kom min mamma in med kvällsmaten, och så måste jag göra lite läxor ikväll så det blir nog inget mer bloggande!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0