Jag<3tröjor

heej på er! Den där dagen har gått fooort! På lunchen gick jag och Louise hem till henne och åt nudlar & rostade mackor! och efter skolan gick jag och Stephanie en snabbis till skrapan där det är 1 års jubileum! Sen gick jag hem, kollade på tv, åt lite mellanmål. Efter det kom mamma hem och vi gick tillsammans till skapan och kollade. Där köpte jag två V-ringade tröjor, en svart & en vit. Dom kostade 50kr styck och innan hade dom kostat 159kr, från klädkammaren (dom hade ställt ut med sina kläder). Och nu sitter jag och kollar på Family guy, och nyss Simpsons, haha jag älskar dom serierna:P Igår åkte jag in efter skolan till mammas jobb, sen gick vi genom kungsgatan, drottninggatan, västerlånggatan och götgatsbacken hem. På vägen skulle vi kolla om den där stickade tröjan från BikBok eftersom vi lämnade tillbaka den andra, S var var verkligen för liten så jag ville ha den i XS, men den finns ingenstans! Och så kollade jag och mamma på en ny vinterjacka, jag hade sett en från Fjällräven tidigare men som jag provade igår. Den är skitsnygg och ungefär militärgrön, 1995kr. Jag vet att det är dyrt men jag ska köpa den i storleken S eftersom jag brukar ha stora tjocktröjor och så kommer jag kunna ha den väldigt länge eftersom den egentligen är förstor. Dessutom har min mamma S i storlek så hon kommer kunna ta över den när jag inte vill ha den länge=) Men vi köpte den inte igår, jag ska få den om ungefär 8-9 dagar när min mamma kommer hem från sin jobbresa till Bryssel som hon åker på i början av nästa vecka! Jag läääängtar! Men jag köpte en rosa t-shirt med tryck av en massa olika musikspelare, tex; cd-läsare, kassetband. Från Cubus, 99kr. Den var jättesöt, speciellt den rosa färgen. Snart ska hela familjen kolla på någon film (har ingen aning om vilken) och äta polly, melon och lite annat gott. Det blir nog inget mer bloggande ikväll, men vi hörs väll imorgon?
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Elin

heej<3 hur mycket kostde tröjan på bikbok?

(skriv en kommentar till mig och skriv liksom så att jag förstår att det handlar om de:D)



puss<3

2008-09-20 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0