Idol 2008

tjenare! Jag är nog inte den ända som satte mig framför tv:en när Idol 2008 drog igång. Jag är inte säker på att jag gillar den nya juryn bättre än den gamla, men det kanske är bra med lite ändringar ibland.
       

Idag var det skolfoto också. Usch, jag kommer alldrig kunna bli modell!!
Imorgon blir det en riktigt jobbig dag, både NO prov och Idrott... Inget jag längtar efter.
Jag förstår inte men jag är alltid, verkligen alltid trött. Jag menar, går jag och lägger mig kl.22.00 och går upp 07.30 så borde jag väll vara rätt utvilad? Men ikväll ska jag verkligen lägga mig 22.00 också, inte dra ut på det som jag brukar göra, imorgon behöver jag en pigg hjärna. Om jag inte får godkännt på NO provet kommer jag kanske inte få labba på hela terminen, därför gäller det att jag kan allt imorgon! Och dessutom är det ju kontidionsträning på idrotten.

Jag har inte heller fått min GossipGirl bok än, den förväntas komma imorgon. Det stod 2-5 dagar och imorgon är den femte dagen. Hoppas hoppas=)

Jag ska börja göra mig klar snart, och lägga mig och läsa eller prata med min brorsa som nyss kom hem..
Sov gott så ses vi imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0