haha, han är blåst

Tjenare! Nu sitter jag i datasalen, bredvid lollo;P Hela klassen är typ inne på playahead och ingen vet vad lolla heter pa så vi driver med Calle. Haha, han e så himla blåst! Men vi har kul iallafall. Idag har vi heft 4 timmars matte, eftersom det är ämnesvecka i .. ja just det, matte.. snark!!

Efter skolan ska jag och louise gå hem till mig. Vi får se vad vi hittar på, och sen ska jag till kören. Efter kören, eller egentligen exakt när vi slutar 18.30 (men vi ska gå tidigare) så ska jag, amanda och erica gå på bio och se Patrik 1,5 på Victoria biografen. Det ska bli jävligt roligt=)
Nej nu måste vi fortsätta flumma här :P Och snart ska vi på lunch, gissa om magen kurrar.
Ha en bra dag alla så ses vi kanske ikväll, Kram<3

Kommentarer
Postat av: Elin

heej<3 den filmen äger! jag såg den på bio för inte så länge sen:D ha det bra<3 puss!

2008-09-22 @ 21:28:17
URL: http://elizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0