GossipGirl

Godmorgon kära läsare! Jag har kommit igång ordentligt med min GossipGirl bok. Jag fick den ju i förrgår och är redan på sida 144. Den är grym!
Igår slutade jag 15.00 och gick hem direkt. När jag kom hem var min brorsa hemma så vi åt lite mellanmål. OCh plötsligt blev jag så otrloligt sugen på att fika, så jag ringde sanna och sa att vi skulle träffas utanför Brasco (som ligger snett bort från Chokladfabriken.) Vi båda tog samma sak. En citroncheescake och en smoothie. Gott!

                                                       
    
      (hehe, jag tjuvstartade på cheescaken..)
I eftermiddag/kväll ska jag träffa anjelika och princess. Jag fick reda på igår att princess&viktor hade strulat för första gången för ett par dagar sen! Dom två är sååå söta=) Men iallafall ska ja kanske få träffa anjelikas ny kattungar ikväll. Dom är 3 dagar gamla, vita och gråa. Gud vad jag kommer bli galen när jag får se dom! Jag har en stor kärlek för små katter.. Men nu får ni inte tro att jag träffar anjelika och princess för katterna, nejnej, jag har saknar mina kära vänner mycket! det var ett tag sen vi träffades nu..
Och igår gjorde mamma något som jag och min bror blev glada för. Hon är sån som tycker att när man är förkyld så ska man få glass. Och både jag och min bror är förkylda så hon hade köpt hem Ben&Jerry's! Strawberry cheescake. mums! Och eftersom den tog slut innan mamma han blinka så ska jag nu få köpa en till. Därför kan jag inte blogga mer, ska snart följa med till mataffären och välja. Ha det så bra<3

Kommentarer
Postat av: anonym läsare heh :p

vilken ben&jerrys?

2008-09-06 @ 11:25:51
URL: http://littlemisssunshine.blogg.se/
Postat av: Jennie

knullat eller hånglat? :)

2008-09-06 @ 16:09:49
Postat av: Anonym

omg .. -.-' ylva !

vrf sa du att jah & viktor hade gjort det .(a)

2008-09-06 @ 23:22:10
URL: http://boegis.devote.se
Postat av: anjelika

haha, aa du blev halen i kattungarna :P xD

2008-09-06 @ 23:33:14
URL: http://www.anjelikas.devote.se
Postat av: erica

gossip girl böckerna är bäst , jag är på min nionde nu :)

älskardej <3

2008-09-07 @ 20:35:59
URL: http://erickah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0