fun day

hejsan! hela den här dagen har varit bara rolig! Jag vaknade sent imorse och fick sova ut eftersom det var sovmorgon. Förmiddagen i skolan var inte rolig direkt, men eftersom jag vaknat på rätt sida så gick timmarna rätt snabbt. På lunchen gick jag och louise hem till mig och åt lunch, pasta, pesto, riven ost. haha. Sen var det ca 1 timma matte till och resten av dagen hade vi slöjd, jag har textilslöjd. Jag var förbannad hela slöjdlektionen eftersom min symaskin dampade 24/7 och louise bara garvade åt att jag var så sur. Därför började slå henne och då skrattar hon ännu mer?! Hon är knäpp:)Efter skolan gick jag hem och var hemma en stund, sen mötte jag Anjelika på slussens t-bana, och vi åkte in till city. Inne i stan "fixade" vi lite grejjer till princess födelsedag på fredag. Tyvärr kan jag inte berätta vad eftersom hon läser min blogg.. Men imorgon ska jag lägga ut bilder från idag! efter ett tag så blev jag och anjelika hungriga så vi gick och köpte milkshake i gallerian. Vi började leta efter ett mysigt ställe att sätta oss på och så hittade vi en liten "V.I.P"-del där inga andra satt och började ta foton och ha kul. Men plötsligt kom mannen som jobbde i cafeét och vi trodde att vi skulle bli bortschasade men han log bara och vinkade bort det. hihi, trevliga människor finns det här i världen.

Men efter ett tag bestämde vi oss för att åka tillbaka till söder. Precis när vi hade varit inne på McDonald's vid medborgarplatsens t-bana så dök princess upp ur tomma intet. Hon skulle gå och träffa viktor så jag och anjelika gick hem till mig, haha, vi hade kuddkrig i vardagsrummet ;P
Och efter en stund ringde princess och sa att vi skulle släppa in henne. Så tillsammans alla tre började vi laga pannkakor, gott! Tyvärr var jag tvungen att smuggla in princ i lägenheten och köket eftersom min pappa inte ville att jag skulle ha mer än en kompis som åt hos mig. Haha dum som han är så märkte han inte att hon var här, det var ju bra!

Imorgon blir det MIDDAG! hos princess. henne släkt, jag, anjelika, cornelia (deras kompis, inte min colle). Det ska bli riktogt rolig! Mina kläder blir nog svarta tights, vitt långt linne, brorsans grå, blå randiga Lyle&Scott tröja, en ljusbrun stickad sjal/halsduk och skorväljer jag då. Lägger kanske in en dagens outfit imorgon då för en gångs skull.
Nu ska jag börja göra mig klar för natten, börjar 08.00 imorgon, gud vad jag inte orkar...
Puss på er och sovgott<3

Kommentarer
Postat av: cornelia

vadå deras kompis och inte inte min colle ? :P<33

2008-09-30 @ 19:58:17
URL: http://baracornelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0