Sjuk igen

Hej, förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen bara glömt bort bloggen!
Igår var jag ju på kören för första gången på 2-3 veckor, jag fattade verkligen ingenting! Men efter kören gick jag, erica & amanda till McDonald's och köpte pommes frites, och glass med kolasås. det är så gott att doppa pommes friten i glassen, mums! Efter det  gick amanda hem och jag&erica till skånegläntan:) Vi tog en massssa foton! här kommer några:

puss

älskling och jag

jag<3parkbänkar
Idag gick jag hem efter lunch för att jag är förkyld, suck! Men då fick jag tillfälle att öva ordentligt på SO-provet till fredag, Sveriges landskap och städer. Jag är sååå dålig på geografi! Men nu vet jag på ett ungefär var alla Uppland, Jämtland och Södermanland ska vara! Och dessutom är jag så glad, jag satt här hemma runt 17 tiden och såg att eleni loggade in (som jag varit osams med väldigt länge, men vi blev sams i slutet av sommaren men ändå inte så bra kompisar) så vi började prata och började bli bättre och bättre kompisar, så vi bestämde att vi skulle träffas imorgon efter skolan! Hon var min bästa vän i våras, och jag har verkligen saknat henne! Så det känns så skönt att jag kommer få krama henne och prata med henne imorgon igen=)
Här kommer en gamla bilder på mig och eleni!

visst e vi snygga? haha, på musiken:)
Och i våras när vi var så tajta så sökte jag in på åsö, för det var där jag ville gå. tyvärr hade eleni sökt in på sofia istället och missade "sista datumet" för inlämning av ansökan till åsö. Men hon sökte in i alla fall för att hoppas på att någon annan drog sig ur så hon och jag fick gå tillsammans. Och nu berättade hon att hon hade kommit in och skulle få välja vilken klass hon ville gå i. Och det är 80% att hon börjar eftersom hon inte trivs på sofia. Jag är säker på att hon och jag skulle kunna få det att funka som förut nu när vi inte kommer ha andra i klassen som inte vill att vi ska vara tillsammans..
Men nog om det, jag måste nog gå och fortsätta vila. Jag vill ju inte vara sjuk imorgon också.. jobbigt värre.
Puss&Kram<3

Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig älskling<33

2008-09-18 @ 19:50:24
URL: http://elizz.webblogg.se/
Postat av: Saga

Skriv gärna vad du skulle gjort i situationen.

Jag vill höra din åsikt om detta, det gäller att tänka till!



http://sagapaga.blogg.se/2008/september/vad-skulle-du-gora.html

2008-09-18 @ 19:53:55
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: freja

göra något någon daag? <3

2008-09-18 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0