en massa olyckor

hello! idag har en massa läskiga saker hänt. Efter skolan när jag och miranda var på plattan rusar en man fram som tydligen var från polisen och griper en kille, trycker upp honom mot väggen.. Senare på kvällen är jag och anjelika påväg över ett övrgångsställe vid medborgarplatsen, anjelika är mitt i gatan och vänder sig om för att gå tillbaka till mig som väntar grönt ljus. Plötsligt kommer det en man på cyckel körande i full fart och tvärbromsar 5cm från anjelikas ben, cykeln reste sig på bakhjulen, men mannen sa bara "fuck" och cyklade vidare. och så till sist, när jag skulle följa anjelika och princess till t-banan, korsningen götgatan och södertunneln så är det en massa polisbilar och ambulanser och så är det någon som ligger på marken och en silvrig moped ligger en bit bort. Jag tycker det är så hemskt att en massa saker händer varje dag runt omkring oss, att vi, vår släkt eller vänner kan bli drabba vilken dag som helst...

Idag hittade jag den där stickade tröjan/tunikan från BikBok i götgatsbacken. Jag bad dom hänga undan den eftersom det bara fanns en enda kvar som dom hittade på lagret, den var i storlek S och den var lite stor, men ändå, jag måste ju verkligen passa på när den fanns inne i en rätt liten storlek! Eftersom vi har kompeftermiddag imorgon så slutar jag       kl.12.00! Då ska jag gå till BikBok och köpa tröjan/tunikan, sen ska jag gå hem och äta. Klockan 15 slutar freja och hon kommer då hem till mig och tillsammans ska vi åka till aspudden och träffa princess:) det ska blir roligt!

Idag var jag och anjelika och hämtade ut min andra bok jag beställde i helgen från www.adlibris.se 
GossipGirl - Ni vet att ni älskar mig
              


Jag får hoppas på att den är lika bra som den första!
Nej nu måste jag verkligen dra igång med matteläxan...suck
puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad mysig den stickade tröjan låter :)

2008-09-11 @ 07:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0