City med mamma

hej på er! Hur kommer det sig att jag bloggar varje tisdag runt 9? haha, jo jag har ju sovmorgon till kl.09.50! Jag älskar seriöst tisdagarna! Jag har nämligen bara 4 lektioner, IS-pass, SO, (lunch, lunchrast) Musik, Idrott, slut:) Men för mig blir det 3 lektioner. Eftersom jag är rättså förkyld, men ändå inte kan stanna hemma en dag till pga att jag missar en massa och får då svårt att göra läxorna, så ska jag inte vara med på idrotten. Efter skolan ska jag bar en snabbis hem, lämna väskan kanske ta något att äta och sen sätta mig på t-banan till mammas jobb. Det ligger mit i city, typ snobbdelen vid LouisVuitton-butiken. Men så ska jag och mamma ha en hel eftermiddag/kväll i city. Ska bli kul att umgås med min mamma. Och snart blir det ombyggnad här hemma! Jag längtar verkligen, det ska bli såå skönt med lite variation. Jag får lägga ut lite bilder på allt när det är köpt och klart!
Nu måste jag göra mig iordning för plugget, vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0