Byebye björkögården

heeeej igen! Jag vet att jag lovade att blogga när jag kom hem igår kväll men ärligt talat så var jag helt utslagen efter helgen. Hela lägret var superkul, utom körträningarna... Då blev det mest att man satt och halvsov när vi sjöng latinska sånger. men en låt vi sjöng var sjukt bra: We are the children. (och inte "we are the world" av michael jackson.)

"WE ARE THE CHILDREN"

We are the children, walking hand in hand.
We are the children, watch us as we stand for liberty and freedom, peace and brotherhood.
We are the children. We stand for good.
We are the future, setting are own goals.
We are the future, stories will unfold of equal rights and justice, clear skies up above.
We are the future, we stand for love.
If we work together hand in hand, we'll fulfill the dreams for which we stand.
We are the children, leaders of the way.
We are the future, join us as we say, "believe in hope and promise, all that's right and true."
We are the children, we are the children, we stand for you.
We are the children, we are the children
we are the children of the world.


haha, jag var bara tvungen att skriva ner den. Den kanske inte verkar så himla bra men när alla sjunger den så blir det otroligt bra.
Altså ååå vad jag saknar björkögården, jag, amanda & erica hade det bäst. Och många andra såklart.
Synd bara att det inte var mer än en natt, I love the place. Fast jag gillar INTE myggorna som finns där, blev biten både på armar och ben...
På natten var vi ute, och inne. Runt 12 tiden gick vi ner till havet eftersom alla andra var där. Tyvärr var man tvungen att gå igenom en skogsväg en bit och jag som är skit mörkrädd höll ju på att pissa på mig! Men tillslut var vi framme och man såg inget, ansolut inget. Men eftersom det blåste så mycket så fattade vi att vi var där. På vägen tillbaka från havet så skrämde några av killarna oss! fan vad jag skrek när dom hoppade fram ur buskarna, hah.
Just det, när vi åt kvällsmat så satt jag, amanda, erica och ett par killar runt ett bord. Killarna satt och frågade varandra frågor som: "Vem skulle du sätta på av killarna i kören om du var tvungen att välja" Jag menar hur mysigt är det? :P Men de var rätt kul att lysna på..
Sen så tog vi massa bilder mitt i natten, ute såklart. Vi flummade så ni inte ens kan förstå hur mycket haha. Och en massa mer. På lördagskvällen var det "musikaliskt utbrott" då vem som helst får dra en vits, hålla i en lek, sjunga något m.m. En del saker var faktiskt riktigt roliga och ja, amanda & erica garvade ihjäl oss.
Why did chuck kill his wife? Because nobody fucks whit shuck.
hahaha, humor på topp??

erica, amanda, ylva
   

   



Det vart nog allt för den här gången, jag är hemma och sjuk idag så jag måste fortsätta vila nu.
P.S imorgon ska jag träffa Eleni igen!! :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul,:)

fan vad kul att du håldde på att kissa på dej :P hahahh, puss

2008-09-29 @ 14:34:43
URL: http://baracornelia.devote.se
Postat av: Amanda

var fick du bilderna ifrån :O<3

2008-09-29 @ 14:57:07
URL: http://amandash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0