Grattis Princess

Idag slutade vi kl.12! Såååå skönt! Direkt efter skolan gick jag, miranda och louise hem till louise och åt lunch, miranda och lollo åt pizza och jag åt mina älskade nudlar! (fast självklart smakade jag pizza! :P) Sen gick jag hem, miranda till sin gamla skola för att träffa några kompisar och lollo träffade emma. När jag kom hem åt jag lite och satt vid datorn och sen ringde jag miranda för hon skulle komma hem till mig och när hon svarar så: hej, men jag är i ditt trapphus! och så öppnar jag dörren och så sitter hon i trappan och inte orkat plinga på, haha, lat ?! :)
Sen var vi hos mig hela eftermiddag och hade riktigt roligt, och på kvällen gjorde vi pannkakor, mmmmmm.... hehe

Jag gömmer mig bakom stekpannan.. *kameraskygg*
Men nu har hon åkt hem, och jag måste packa inför ett körläger i helgen..
Vi ska till ett ställe som heter björkö, och ligga över lör-sön. Både amanda och erica ska med så det kommer bli väldigt roligt! Och jag kommer nog vara riktigt trött när jag kommer hem, jag förväntar mig absolut ingen sömn imorgon natt! Jag är ju där med världens två flumigaste människor, haha!
Jag måste verkligen packa nu.. jag kommer inte orka det senare.

P.S Idag fyller min bästa Princess Largo 13 år! Grattis gumman<3

hoppas du får världens bästa födelsedag!! (eller kväll nu då)

Förresten det vi köpte till princess var ett par BIG blingbling örhängen, en mascara och en vit cajal (stavning?). Hon blev väldigt glad=)

Bloggar igen när jag kommit hem, ha en bra helg nu så ses vi på söndag, okej?
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: miranda

vilken het bild <3 ;)

2008-09-28 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0