Bästa dagen!

heeeej! idag har jag haft bääästa dagen med anjelika och princess! Vi hade picknick och jag hittade en mini orm under min sko, usch!! Och dom trodde inte på mig haha! Och så åt vi en massa gott, bullar, chips och kärleksmums. Och så pratade vi i telefon med viktor, och samtidigt som han pratade med princess så hoppade jag på henne och brottade ner henne, och båda två börjar skrika. Och efter en stund av skrik och skratt så öppnar  en kvinna fönstret och frågar om  det bara är på skojj eller om något händer, vi börjar bara skratta och säger att det bra är på skojj. pinsamt?! På fredag fyller ju princess år och då blir det party, lääängtar! Nu ska jag kolla på någon film med min mamma och mysa, så vi ses imorgon<3
Good night, sleep tight. Don't let the bad buggs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0