Anden i glaset

Hej på er:) Idag slutade jag 14.10 istället för 15.00. Jag vet faktikt inte riktigt varför... Vi hade också lunch i 1 timme och 20 min så jag och Louise gick hem till henne och åt lite och satt sen framför datornXD Så typiskt oss att sen behöva rusa tillbaka till skolan sen för att vi satt klistrade vid skärmen...Men direkt efter skolan gick jag och träffade Cornelia (<3) och så gick vi hem till mig och åt lite, plättar och muffins, mums. Efter det tog jag lite oengar och gick till något fik, jag tror att det hette Baristo och köpte en smoothie, 35kr. Den var inte den godaste men Cornelia blev galen i den...Vid 16 tiden var hon tvungen att dra sig hemåt eftersom hon skulle göra sig klar för sin cheerleading-träning.. Men då gick jag hem och ringde anjelika och princess och så satte jag mig på t-banan till aspudden. På kvällen, runt 20-tiden kom viktor och så körde vi anden i glaset. Haha, när viktor frågade "när kommer ylva komma hem" gick den till först maj och sen 5. Han frågade så eftersom jag egentligen skulle vara hemma 20-20.30 men valde att stanna lite längre... Inget smart val, min mamma dampade ur. Men till slut kom jag hem iallafall! Imorgon ska jag jobba på en loppis med miranda! Det är på hennes gård, en sån där gårdsloppis. Det ska bli riktigt roligt! Jag och miranda kommer ha kul, och säkert sälja massor:). Hon bor nere vid tanto och jag måste vara där 09.00, snark ? Jag som är van att gå upp runt 10 på helger, hur ska jag kunna dra mig upp kl.07?? Det är fortfarande ett mysterie, men nu ska jag gå och lägga mig. Ni vill inte se ringarna jag kommer ha imorgon under ögonen, ouff.
Natti natti!

P.S Imorgon ska jag se till att lägga ut några bilder på mig och Cornelia från idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0