Uggs

tjenatjena! Nu sitter jag här hemma och har tråkigt. Vi ska snart äta och sen tänkte jag träffa Louise. Jag har ingen aning om vad vi hittar på, men något blir det väll! Idag köpte jag Ugg's. Inte riktiga, men inte heller helt fejk. Det är inte original mäket Ugg's Australia utan någon annat. Men däremot så är dom här också i mocka och inte syntet. Dom kostade 899kr men det är värkligen värt, jag kommer sväva fram på moln när jag går!
Jag försökte ta bild på dom men ljuset är fel så bilderna blir korniga och riktigt dålia, men håll ut till imorgon=)
Idag så bytta jag också den där tröj/västen så nu har jag ett tillgodokvitto att använda när jag vill!
Nu ska jag göra mig klar så jag kan gå direkt när jag ätit!
Puss&Kram

Louise älskling

Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh fy fan vilken bild!

"Men vaddå jag kissar ju för din skull KISSA NU!"

2008-10-19 @ 11:01:48
URL: http://pippisapa.blogg.se/
Postat av: miranda

bilden var ju skitfin Lollo! var nöjd <3

2008-10-19 @ 21:00:06
URL: http://mirands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0