Snart höstlov!

Hej sötisar! Nu är det bara en dag kvar till HÖSTLOV! Ska bli såå skönt att kunna sova till 10 och då gå upp och duscha. Inte behöva stressa.. Och det bästa av allt, jag och älskling (elin) har en massa planer. Jag är bjuden på Halloween fest hos henne, vi ska sova över, gå bus eller godis (jaja, vi är 13år och 12år men vaddå, det är ju roligt! =)), och kolla på massa film, bada i hennes bubbelpool.. Gud vad jag längtar!

Jag har dessutom hittar världens snyggaste stickade tröja från GinaTricot. Jag måste övertala mamma att jag ska få och köpa den på lunchrasten imorgon! Jag ♥ kläder. Jag köpte också födelsedagspresent till Elin som fyller 12 den 27/10.

Fikat med My var jättemysigt! Vad passar bättre än fika i Skrapan, Muffins och ChaiLatte, mmm.. 
Vi hade så mycket minnen att prata om, mest från dagis. Men vi bestämde att träffas igen efter lovet och hitta på något! =)

Nu har Andra Avenyn börjat och sen måste jag plugga inför omprovet av landskapen och städerna..
Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: Louise

tss du komr ju aldrig hinne till gina på 40 min? (A)

2008-10-24 @ 06:48:13
URL: http://pippisapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0