Roligt test

hej! Idag var jga med miranda, vi bakade och var ute, roligt=) Jag kanske ska sova hos henne imorgon! Jag vet att jag sa att jag skulle lägga ut bilder på magnet och kakor, men eftersom det var ett tag sen så känns det ointressant nu liksom, så jag struntar i det. För en liten stund sen så snodde jag ett test från amandas blogg http://www.amandash.blogg.se/ ni kan spana in hennes blogg också!

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: My barndomsvän
2) Jag gillar: caique
3) Jag hatar: Marcus
4) Jag är kåt i: Sanna<3 (haha)
5) Jag är verkligen super kär i: Amanda<3 (hihi)
6) Snyggast i världen: Lollo gnollo<33
7) Fulast i världen: Zebastian
8) Äckligast i världen: Erica älskling<3 (haha, stämmer verkligen INTE)
9) Muppigast i världen: Naima kusin<3
10) Tråkigast i världen: Viktor
11) Jag ska satsa på: Jacob (haha)
12) Bästis: Anjelika Gullunge<3
13) Jag vill ha sex med: Philippa älskling<3 (jaa alltid! hihi)
14) Hatar jag mest: Erik
15) Jag har en hemlighet med: Fabian
16) Jag skäms över: Freja

haha, lite roligt! Nu ska jag göra min läxa i SO till imorgon.

Puss&Kram

P.S Det här är till Miranda. Tre ord: Jag finns här<3


Kommentarer
Postat av: miranda

fyra ord till dej ylva: jag finns här med <3

2008-10-04 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0