Nu är jag klar med allt

hejhej! Jag lyckades ta mig till skolan idag iallafall. Även om jag hade hemsk huvudvärk och könde mig riktigt hängig..
Ikväll tog jag mig också samman och gjorde mina läxor i god tid så jag slipper göra klart imorgon bitti! Jag ska ha SO "nyheter" redovisning imorgon och engelska. Läsa en text på ganska många sidor, kunna berätta en sammanfattning och lära mig 10 ord att skriva. Lätt som en plätt. 
Ikväll gjorde jag också undantaget och köpte pizza. Jag äter det så sällan pga. alla hemska fetter.. Imorgon ska jag träffa Isabell. Jag vet inte vad vi hittar på, men en utekväll blir det ju såklart! Får se om det blir flera eller bara vi två.
Jag ska nog börja dra mig mot den sköna, mjuka sängen nu. Haha, ja ni hör ju bara på orden hur trött jag är...

Puss&Kram, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0