Mysig hemma kväll?

heeej! Idag slutade jag 15.00 och när jag kom ut i skåphallen satt Valentina, Isabell & Eleni och väntade på mig=)
Sen gick Valentina&Eleni så jag och Issa drog oss hemåt. Vi var ute ett tag men det blev så kallt så vi gick hem till mig igen och kollade på "Sex and the city". När det mörknat lite gick vi ut igen. Vi var runt skånegläntan. Tyvärr va hon tvungen att åka hem vid 19 så jag gick hem. Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Det bli nog en hemmakväll idag och ute imorgon! Imorgon ska jag antagligen ut med mamma, jag vet inte om jag ska ha kvar den där grå stickade tröj/västen från SheStore.. Så jag får se om jag byter den imorgon eller inte. Sen ska jag på bio med Miranda, Adam & Marcus=P Jag ska ta och tjata på miranda att vi ska träffas ikväll, hoppas hon kan!

Jag saknar er hela tiden älsklingar..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0