Långsam Söndag

Hej på er! Den här söndagen har gått så långsamt, den har inte varit tråkig, nejnej, men väldigt lång bara! Jag vaknade vid 10 och gick upp och åt lite frukost, smoothie såklart =). Sen kollade jag på "Sex and the city" och plötsligt ringer mobilen när jag ligger i sängen. Det var Lollo som sa att jag var tvungen att gå med henne till Ringen och köpa en jacka. Jag bara, okej.. Så jag fick rusa upp och göra mig iordning, klä på mig, borsta tänderna, fixa håret, sminka mig på typ 10 min, hahaha, jaa.. Hon köpte en svart skepparjacka från H&M, den var skitsnygg! Sen drog vi oss hemåt, och när jag var hemma pratade jag med Miranda så hon gick hem till mig. Vi kunde såklart inte sitta inne en så fin dag, så vi gick till en park och gungade, lääänge. Efter tag var vi riktigt nerkylda, så vi gick till mig och kollade på några avsnitt av "Sex and the city" =). Efter ett tag av det så blev vi rastlösa igen och gick till skånegläntan, där köpte vi ett packet Toffifee, vi är så tjocka!

Igårkväll var jag ju med Louise, ojjojjojj, haha. Vi fixade lite vin o cigg. Louise tog ju såklart bort filtret och fick värsta nickotinkicken... Vi blev jättekissnödiga också, jag klagade på det hela kvällen, så lollo som också var kissnödig, satte sig i några buskar och typ skrek över hela parken "Men vaddå jag kissar ju för din skull, KISSA nu!!" haha. Sen mötte vi hennes kompis Emma, runt 21, och gick bort mot skånegläntan.

Nu ska jag duscha, och sen kolla på sista avsinttet av "Ashes to ashes"..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

neej, vi e inte tjocka, bara hungriga <3

2008-10-19 @ 20:57:35
URL: http://mirands.blogg.se/
Postat av: Freja

Toffie är äckligt! hehe. 8)

2008-10-19 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0