Kompem

heeej! Idag hade vi komem (komeftermiddag) så jag och miranda gick hem till henne. På vägen gick vi en på en tobaksbutik "Saras tobak" och hämtade ut ett paket till miranda. I det låg shampo, balsam och inpackning från Wella! roligt, roligt=) Sen latade vi oss hos henne. Vi åt nudlar som lunch, efter ett tag värmde vi bullar och gjorde blåbärs smoothie. Japp vi e tjocka! Vi var ute ett tag också, vi gick upp på någon klippa bredvid hennes hus, därifrån såg man hela hennes gård och grannhusen.

me at rock pekar fuck you:P
Sen hade vi "web samtal" med marcus och adam! haha.. Sen satte jag mig på bussen hem där jag kände att jag verkligen hade ont i huvudet.. hmm jag tror att jag håller på att bli sjuk igen. Jag får se om jag tar mig till skolan imorgon.

Idag gick jag och räknade lite, utan anledning, till hur många dagar det är kvar tills jag fyller år. Det är bara 31 dagar! Det är ju bara en pyttig liten månad där en vecka är höstlov! Jag är så himla glad=) Så snart är det också höstlov.. då ska jag träffa släkten och bästa vän Elin, kanske Johanna-Louise också! V.44 .. bara några veckor kvar! Jag förstår inte hur fort höstterminen går. Det känns som igår jag satt och skrev av mig nervositeten för att börja i ny klass och nya kompisar. Jag var så rädd att inte bli accepterad för den jag är. Men nu inser jag verkligen att allt löser sig bara man inte tänker för mycket på det. Jag trivs otroligt mycket i min nya klass! Jag skulle alldrig byta.

Nu ska jag hitta på något, antagligen fortsätta snacka med mina kära vänner!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0