natt hos miranda

Hej på er.. I går sov jag hos miranda! Jag är minst sagt utslagen idag.. Vi la oss 4 i morse, haha vilken natt.
Vi kollade på filmerna "Little miss sunshine" och "The perfect man" Dom var bra! Sen spelade vi en massa spel och garvade en hel del. Om det är som dom säger, att man lever 5 min längre för varje gott skratt, så kommer jag bli riktigt jävla gammal! :)
  
                                         Miranda at bed | en trött ylva kl.04                                  
Jag kom hem runt 13 tiden idag och då gick jag och mamma ut. Jag köpte piss dyr och fin choklad som jag ska baka med senare ikväll, fick en kudde som det står Diva på, Bolagret 59kr och så köpte jag en vit stickad mössa, Indiska 69kr!
 

Nu kan jag inte skriva mer, ska kolla på "Svensson, Svensson" och äta efterrätt!
Ha en bra kväll
Ciao

Kommentarer
Postat av: miranda

hahaha het bild på mig,

2008-10-05 @ 10:28:28
URL: http://mirands.blogg.se/
Postat av: Elin

saknar dig så mycket alltså<3

2008-10-05 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0