Happy Halloween!

Idag är det äntligen den riktigta halloween-dagen! Sjävlklart ska jag tillbringa den kvällen/natten hos Elin! Bilder från när hon sov här tis-tors och bilder som kommer tas ikväll/natt/imorgon lägger jag upp imorgon kväll när jag kommer hit igen. Så titta förbi imorgon kväll igen! Nu sitter jag och chattar med Princess&Anjelika, fyfan vad jag saknar dom!...

Snart så ska jag också hoppa in i duschen, och göra mig iordning. Jag måste ju packa också.. Sen ska vi åka till stan, handla först för det kommer bli sent ikväll. Vi ska ju vara hos Karin&Benny, Jonas, Erik, Elin. Och vi måste vara klara med allt för vi ska vara hos dom halv sex. Jag och Elin ska ju som vanligt gå Halloween! Lite barnsligt kanske men det är ju skitkul! Antingen ska vi med Kickan & Johanna-Louise eller med min andra kusin Erik...
Kläderna för kvällen blir:
Mönstrade Tights, GinaTricot
Grå/mörklila herr t-shirt (som tunika), H&M
Skor, inte bestämt än.. Antingen Uggs eller vita "vanliga" skor..
Jacka: Min fjällräven såklart! Det är kallt ute idag.
Smink: Eftersom det är halloween tar jag Kajal/Eyeliner & mascara.
Svart ska det va =P
Frisyr: Plattat, utsläppt men uppsatt lugg.
Smycken: ojj, det har jag inte ens tänkt på.. Något lär jag väll hitta!

Jaha, nu börjar det bli lite brottom här, vi ska snart äta lunch också.
Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0