Gud vad jag vill köpa!!

hej på er söta läsare! Hela den här eftermiddagen/kvällen har jag tillbringat med tami älskling. Vi kollade mest på tv, haha ja vi brottades ;P, och jag lekte med hennes urulliga lilla chihuahua Gucci. Jag har hittade så otroligt massa saker som jag bara vill köpa! Jag fyller ju 13 om lite mer än en månad (15 november) så jag hoppas på en massa söta smycken! Här är dom jag förälskat mig mest i.

ljusrosa wrapat armband finns att köpa från www.kyssjohanna.se 125kr

  www.cocoo.se 195kr, skulle inte det vara snyggt i sommar mot en solbränd handled?

Och det här lilla peace-armbandet finns att beställa hos www.cocoo.se 145kr

Jag vet att min pappa är intresserad av att köpa något som jag verkligen skulle gilla när jag fyller år och jag har tipsat om dom här armbanden! Så nu är det bara att vänta.

Nu tänkte jag slappa och kolla på tv med min familj. Jag är rätt trött ikväll, jag fattar inte varför...
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0