Grattis älskling!♥

hej! Nu är det så att Elin fyller 12 idag!!

♥Elin, Grattis baby♥

och endast 19 dagar till min födelsedag=)
Det känns verkligen konstigt att imorgon får jag träffa Elin igen, vi har inte setts på ca 3 månader... Det är verkligen svårt att vara utan den som betyder mest så länge. Men tack vare telefon och internet så har vi haft regelbunden kontakt. Men det är ju fortfarande svårt. Chattar jag med henne så vill jag bara höra hennes röst, pratar jag i telefon med henne vill jag bara se henne.. Och ser jag henne vill jag inte lämna henne.
Men som sagt imorgon och antagligen 2 dygn fram kommer jag kunna se och höra henne så mycket jag vill!
Och på fredag ska jag sova hos henne! Så vi får ett par dagar tillsammans.

För en stund sen kom jag och pappa hem från en lååång promenad ner till Vänern.
Nu vill mamma att jag ska skala potatis till lunchen. Jaja, jag ska hjälpa min lilla mamma.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

hälsa elin från mig <33

2008-10-27 @ 13:08:06
URL: http://mirands.devote.se
Postat av: Elin

älskar dig så mycket!<33 tack!!!!!och jag har saknat dig fatta bara fyra dagar jag måste minst träffa dig...jag vet inte men offta !!<333333!

2008-10-27 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0