Godis, glass & nyponsoppa

hej igen! Nu är jag hemma, egentligen slutade vi 15.50 men jag har huvudvärk så jag gick hem. Pappa slutade tidigare idag eftersom hans möte slutade nyss så han köper med sig godis, glass och nyponsoppa hem! mums:P
Precis innan jag gick hem, när jag skulle säga till min lärare/mentor Helen att jag mådde dåligt så tog hon in mig i hennes rum. Jag trodde verkligen att jag hade gjort något och skulle få en utskällning, men istället så sa hon att jag hade blivit framröstad som en av dom två  "Änglarna" i klassen och att hon tyckte att jag skulle passa jättebra som det. Änglar är två från varje klass i Åsö. Oftast en tjej och en kille. Vi kommer ha möte en gång i veckan där vi pratar om läget i skolan. Våran uppgift är att se om någon är utstött och i såna fall få in den i gruppen, eller berätta det för lärare. Eller bara se till att det inte är någon som är ledsen helt enkelt. Jag har ingen aning än om vem som jag ska gå med från klassen, men jag är glad ändå! Det känns så kul att bli framröstad i nått sånt här=).

haha, en annan sak som hände idag var att jag och Agnes hade internprao i köket. Alltså var vår uppgift att gå runt och torka bord och se till att man kunde sitta vid alla borden. Men ni som känner mig vet att har jag en disktrasa i handen.. oj oj! Så jag och agnes hade våra små vattenkrig och blötte ner säkert halva matsalen. Visst, vi torkade ju av borden, och ibland hade Agnes oturen att hitta en bricka med mat på under hennes bord, eller råka välja dom borden med mest matbitar på! Hon stoppade också ner en macka i min vattenhink, då stoppde jag den i hennes, hon den i min, jag i hennes osv. Till slut var den så blöt så den gick i säkert 100 bitar i .. hennes hink! hahaha:P Internprao är inte alls så tråkigt som vi trodde! Vi har det imorgon också, och då jävlar! :D Jag och Agnes gjorde det jobbigt för Robin idag också. Han skulle jobba i matsalen när vårat pass var klart så jag och agnes tog en skål med flingor i och satte oss vid ett bord han höll på att torka av, och "råkar" välta skålen så flingorna är överallt! Hihi, bara för att jävlas men han tog inte illa upp. Tyvärr kommer han göra tillbaka mot oss imorgon, jag lovar! Ojj, det kommer vara krig på lunchen!
Nu ska jag kolla lite på Tv tror jag
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

haha, jag tänker se ert "krig" då <33

2008-10-13 @ 17:08:51
URL: http://mirands.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

om du tittar i vänsterspalten på min blogg ser du en reklambanner för ett reainlägg - där kan du fynda bland mina plagg samt läsa hur du beställer.



kram

2008-10-14 @ 20:08:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

som sagt kolla in

http://pyttis.blogg.se/2008/september/utkast-klicka-pa.html



där står all info om rea och hur du beställer.



kram

2008-10-14 @ 20:44:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0