Ny kofta

heeej! jag kom hem från tami runt halv 10, vi var ensama hemma hos henne hela kvällen! Ojj, ojj, ojj:) Jaa det va kul ikväll! Idag var jag hela dagen på stan med mamma. Vi började med en fika på chokladfabriken och drog oss sen in mot Åhléns City, NK, PK-huset.
På NK köpte jag ett farsdagkort till pappa den, kom ihåg att fira era små pappor den 9/11!
Och så hittade jag en söt "koft/tröja" från SheStore i PK-huset, 399kr

   

Och så hittade jag ett par fejk-Ugg's eftersom jag inte tror att jag vill be min mamma lägga ut 1800kr på ett par (okej väldigt snygga och otroligt sköna) skor jag bara kommer kunna ha ett år. Desstutom fick jag reda på att dom inte tål något vatten alls och därför inte är gjorda för stockholms vinterslask väder.. Och inte heller gjorda för mig, haha jag är ju lite klantig ibland. Dom här fejk jag hittade på SheStore för bara 299kr. Lika snygga och nästan lika sköna som riktiga. Tyvärr fanns dom inte inne i min storlek men kommer komma in snart så mamma gav sitt nummer så kommer dom ringa när dom kommer in=)
Nu ska jag kolla runt på datorn en stund till och sen hoppa i säng. Ska till kyrkan kl.10 imorgon och sjunga med kören.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0