En tråkig höstdag

hej alla! Idag är en sån där långtråkig höstdag som man bara vill ska ta slut så man kan få sova.. Men därför tänkte jag lägga in ett självtest! Jag tog testet från Princess blogg, http://www.boegis.devote.se/

Brukar du skratta för dig själv: JAA XD
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Seriöst jag har kul och dampar på adam och marcus (a)
Vilken är din favoritmålning: hmm, ingen aning, princess pappas är snygga
Vart bor du: Stockholm, Söder
Trivs du där: jaa
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Nix
Har du haft sex idag: alltid, nej :P
Nästa mål i ditt liv: lära känna Elins vänner, ska ju kanske på fest med dom
Hur svarar du i mobil:  hallå?!
Vem ringde du senast idag: Har inte ringt någon än
Vad sa den du prata senast med i telefon: Miranda
Sov du ensam: nej, i samma rum som familjen.. -.-
Tycker du om din pappa: jaa (?)
Brukar du komma i tid: hahaha, nej alldrig
När mår du bra: när jag har kul med vänner
När blev du fotad senast: Igår av pappa
Vanligaste färger på dina kläder: ojj, svart, blå, rosa, grönt, vitt, brunt m.m
Vad tycker du om fötter: utan dom kan man inte gå, så ja :S
Är du smart: nja... =)
Är du aktiv i skolan: jaa, eller försöker
Vem/Vilka saknar du just nu: Miranda, Elin, Erik, Louise
Favorit dryck på morgonen:
När brukar du gå och lägga dig: mellan 10-1
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon sport: nej
Vill du hellre ha mail än brev: hellre brev, mycket roligare!
Tror du på kärleken i första ögonkastet: jaa
Har du spytt offentligt: ja, det tror jag
Använder du stjärnor eller kajal: inget av det
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Vänner&Familj(släkt)
Är du nöjd med ditt liv: Sådär
Om inte, vad vill du ändra på: ingen aning faktiskt..
Är du bortskämd: inga komentarer

Nu ska jag och mamma åka och handla, vi hörs senare

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: schtekar schtefan ! :]

haha

E du bortskämd ?

ingen kommentar..

=D

2008-11-05 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0