en helt vanlig onsdagskväll..

Hej! Jag är så himla trött.. Jag hatar onsdagar för då vet man att bara halva veckan har gått. Men men, vad ska man göra? Man får väll bara stå ut. Efter skolan gick jag och miranda först till BikBok där hon köpte två linnen, ett brunt och ett vitt. Sen gich vi hem till mig och bakade lite kakor! Knäckflan.. =P Sen mötte jag Anjelika, Princess & Viktor. Anje och princ köpte lite saker, men jag hade tyvärr inga pengar..
Ikväll är det pluggning som gäller, har ett SO "prov" imorgon och jag borde ta en titt på vad vi ska kunna.. Men jag vet vad som behövs framför SO-boken, ett STORT glas Hallon/Blåbär smoothie! Låter inte det som en bra idé? I mina öron gör det absolut det! Mums!

Imorgon ska jag träffa min gamla barndomsvän My, jag har känt henne.. oj sen så länge jag kan minnas. Jag gick på samma dagis som henne och hennes tvillingbror Emil. Våra storebrorsor Thorgny och Rasmus gick också på samma dagis och våra föräldrar är/var vänner. Tyvärr tappade vi kontakten och har inte träffats på säkert flera år. Ska bli hur roligt som helst att träffa henne. Vi tänkte ta en fika i Skrapan och sen gå hem till henne.

Nu ligger SO-boken och ropar på mig att öppna den.. suck!
Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0