åsö mjukisbyxor

heej! Nu sitter jag och kollar på "åsö kläder" (skolan jag går i, åsö) och jag tror att jag ska köpa ett par mjukisbyxor
                        
finns i svart, gråmelerade & marinblå 229kr

Jag har ju redan ett par marinblå SSS mjukisar så jag tänkte köpa svarta.
Ikväll har min mamma gjort smoothie till mig, hon gör den godaste som finns jag lovar! Och så åt jag säkert en påse Malteser, vilken tjockis jag känner mig som! Haha.
Idag var jag med Sanna, vi var hemma hos mig och slappade! Vi gjorde fruktsallad också, mmm vad gott det blev.
Imorgon ska jag gå på stan med mamma, ska kolla på Ugg's! Sen ska jag kanske träffa Stephanie, gå på bio eller hitta på något. Och imorgon kväll tror jag att jag ska ut med tami. Jag ser verkligen fram emot imorgon! Ska ha så roligt=)
Nu ska jag fortsätta kolla på en film med min mamma... Filmen är i och för sig
väldigt dålig, "varanann vecka" en sån där svensk långtråkig film om relationer. Men mysigt att sitta hos mamma.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

haha ska du träffa schtekar schtefan? <3

2008-10-11 @ 11:41:03
URL: http://mirands.blogg.se/
Postat av: amanda

jag ska typ köpa marinblåa byxor & munktröja, men bara om mamma & pappa betalar :).

2008-10-12 @ 09:44:20
URL: http://amandag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0