Äntligen påväg!!

hej sönosar! Nu sitter jag i bilen, påväg till Dalsland, med min lilla laptop i knät. Det är så skönt med en bärbar dator! Men det är också så skönt med HÖSTLOV! Plus att det bara är 3 veckor till min födelsedag.. Kan mitt liv vara bättre för tillfället? Planerna för höstlovet är:

Lördag: åka hela dagen till Balltorp
Söndag: Ingen aning, det är stormvarning då
Måndag: Pappa och Thorgny åker tillbaka till Stockholm,
Thorgny ska till Lettland. Så jag och mamma tänkte shoppa lite ;P
Tisdag: Antagligen sover Elin över (jippie :D)
Onsdag: med Elin (?)
Torsdag: No idea, träffa Linn(?)
Fredag: Fest hos elin och hennes kompisar (?)
Lördag: Kanske middag hos moster och familj(?)
Söndag: Åka hem..

Som ni ser är planerna inte helt säkra men det mesta stämmer. Jag ska ha så roligt i alla fall, det kan jag love! =)
Men som vanligt är min väska proppfull med kläder, smink, smycken.. Jag tar alltid med mig för mycket! Hur ska jag få med allt hem igen om jag köper något mer ? haha, ja det får vi se..

För en stund sen stannade vi och åt lunch på McDnald's, usch vad jag mår illa nu.. Jag klämde i mig en gigantisk kyckling sallad.. alldrig mer säger jag bara.

Nu ska jag fortsätta här på datorn innan batteriet dör..
Ha ett bra höstlov! Jag kommer fortsätta blogga regelbundet under lovet så ni hittar mig här.
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: miranda

pff, normala vi va igår <33



ha det bäst älskling

2008-10-25 @ 15:47:04
URL: http://mirands.devote.se
Postat av: Caroline elins kompis:)

hej hej jag ska vara med på den halloween festen vi ska ha:) jag är elins kompis som du kanske förstårXD men vi ses la nån dag:) kram:D

2008-10-25 @ 20:49:59
URL: http://kickanjohansson
Postat av: Louise

Asså Aldrig* ditt cp

Aktiv i skolan: NEJ DE E DU INTE!

Hahaah ;)<3

2008-10-27 @ 11:19:43
URL: http://pippisapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0