Äntligen med Elin

hej! Ni som läser min blogg får jättegärna komentera! =)
Nu har Elin varit här i ungefär ett dygn. Hon ska stanna i natt med!

Igår var ju jag och mamma på Överby. Det blev en svart/guldglittrig sotig Kajal/eyeliner från Make Up Store, En herrtöja i strl S från H&M (som jag ska ha som tunika:P) och ett par mönstrade tights från GinaTricot. Vi får se om jag har dom nya inköpen på halloween.

Idag var det lite skurar då och då.. Självklart hade jag och Elin cyklat iväg med muffins och saft för att fika utomhus, ca 2 km från Balltorp) när det kom en hagelskur... Jättekul ;P SÅ kläderna blev genomblöta, men så fort vi kom hem satte vi på Sex And The City, alltid kul att se när man är kall och blöt.

Haha, igårkväll var jag på flumhumör och började skriva till Elins kompisar på msn.. Så när vi loggade ut trodde 2 tjejer att Elin var i kiss&bajs åldern, och att hon var dum i huvudet. Dessutom hade Elin blivit tillsammans med en killkompis! Hahahahah jag är så schysst, jag vet.

Nepp nu ska vi hitta på något här! Ha ett fortsatt bra lov, så hörs vi snart igen? Jag hoppas på det.
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elin

puss<3. ses i kväll:D

2008-10-31 @ 12:46:47
URL: http://elizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0