Today I'm sick

Tjena tjena! Idag var jag bara på dom två första lektionerna och sen gick jag hem med hosta och huvudvärk..
Jag har väll inte så mycket att skriva om, ja har kollat på TV hela dagen och ätit Nudlar och lite glass. Strax ska jag göra mig iordning.. igen! Och sen gå till kören, däremot inte sjunga, bara lyssna.
Den här veckan är nog den bästa på länge för mig!

Måndag: okej jag blev sjuk, och sen kören på amanda och erica
Tisdag: Inga planer
Onsdag: Fika med Amanda =)
Torsdag: Träffa några vänner till Stephanie. Tobias och antagligen någon 
              kompis till honom.
Fredag: Tjejmiddag för närmsta vännerna!
Lördag: MY BIRTHDAY!

Söndag: Okej så långt har jag inte kommit än =P

Åh vad mysigt jag ska ha hela veckan!
Ska gå och kolla kylskåpet om det finns något ätbart, jag börjar bli riktigt hungig här!
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Boeeg

mysigt :)

ha det bra

puss !

2008-11-10 @ 19:31:23
URL: http://boegis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0