Tjejmiddag!

hejhej! Nu blev det sådär att jag hade skrivit ett jäääättelångt inlägg och så bara raderas allt! Åhh! fan vad jobbigt..

Men som rubriken, ikväll blir det tjejmiddag! Och förlåt alla som jag inte bjudit..
Men eftersom vi ska till Taco bar och sen kolla på film i mitt pyttepyttelilla vardagsrum så blir det för dyrt och sen för trångt..

Idag slutade vi en timma tidigare än killarna! Vi skulle vara uppdelade i tjej/kill-grupper men en av våra mentorer var sjuka så killarna fick göra-det-vi-nu-skulle-göra idag och vi får göra det nästa fredag, då dom får sluta tidigare.
Och efter skolan gick jag och louise först till Taco bar i Söderhallarna för att kolla menyn till ikväll, och sen hem till henne. Där lånade jag en supersöt tröj/tunika som jag ska ha på tjejmiddagen! blå-vit randig =)
Sen kom Stefan (Stephanie) och Miranda som hade varit och köpt födelsedagspresent till mig! Och tillsammans bakade vi en tårta! Mums! Jag och louise döpte den till "Vårt tårtan" haha, lång historia, men det var liksom runda godisar på hela tårtan! Sen gick jag hem för att göra klart här och fixa mig.

Håret - Check
Kläder - Check
Smink - Check
Städat - Check
mat, dricka, godis, tårtor - Check!


allt är klart! Så nu är det bara att vänta ¨på att klockan ska slå sex.


thights, tröja från lollo & armband i silver från guldfynd.


Nu är det sista rundan här hemma, att allt är det de ska va! hah..
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: schtefan !

haha de äägde jue !! <33 =D vårttårtan hahah la upp bild på bdb XDXD <33

2008-11-14 @ 22:52:09
URL: http://stephaniegb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0