Sunday

hej. Idag är en sån där fuldag.. mitt hår ser förjävligt ut, jag har inget att ta på mig och dessutom, ingen att träffa! Jag och mamma hade tänkt gå runt i City.. Men tydligen är hon på jobbet nu så jag vet inte hur det blir.. :/ Det kanske vore bra om jag orkar sätta mig på t-banan och åka till hennes jobb. Och om vi går i en massa affärer så får ju mamma reda på vad det är jag vill ha i födelsedagspresent!

Det jag önskar mig mest är:

  • Pandora armband
  • Något spel till nintendo , hehe
  • Mucho smycken
  • Kläder/presentkort
  • Några olika krämer (ansikts och body butter)
  • Filmer: Mama mia och Sex and the city
  • Bankomatkort med pengar på!!
  • Tommy Hilfiger skor (ett par mörkblå egentligen höstskor)

Jag tror det var det mesta!

Just det ja, pappa blev jätteglad över farsdagpresenterna! Han satte i sig halva kakburken på direkten =)
Min bror gav också pappa en present, handgjorda manchettknappar med hans initsialer på T.A i rent silvet som han själv gjort när han praoade hos en silversmed.

Jag ska göra mig klar här och åka till mamma i alla fall. Vi hörs.
Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0