Sovmorgon

hej allesammans! Idag har vi sovmorgon till 10.30! Egentligen skulle vi ha börjat 09.30 men vår lärare ringde runt och sa att hon var hemma och sjuk, altså var första lektionen inställd! woho =) Så jag sprang ut till butiken och köpte croissant och gjorde varm choklad. Mumsig frukost ?

Och ikväll är det ... skoldisco, Och tyvärr är det obligatoriskt så man måste vara där minst 2 timmar. Och man måste vara där typ för att vi har sovmorgon fram till lunch imorgon. Så det blir ju skönt iallafall!

Jag skev ju inget inlägg igår, så därför kunde jag inte skriva det här: grattis Nelly!♥ så det får bli såhär i efterskott.

Jag tänkte spela Guitar Hero ett tag innan jag gör mig klar för skolan. Ha det bra, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0