Söndag

hej! Och nu har besökarsiffrorna börjat höjas igen! Ett tag var det rätt många, sen gick det ner lite grann, men nu är det uppe igen! Så himla roligt, jag får verkligen lust att blogga då! =) Tack!

Idag blir detläxor.. Jag ska lämna in en 4 sidor lång "uppsats" om massmedia på tisdag, och imorgon kväll har jag kör. Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte orkar göra det imorgon!

Jag menar massmedia, vad är det liksom?!
Jag halvsov på SO lektionen, och dessutom var jag sjuk dagen då vår lärare gick igenom vår läxa.
Och så är det en massa konstiga ord jag jag inte fattar! Tur att man har sin lilla smarta pappa hemma då!
haha, liksom "sekretesslagen" "tryckfrihetsförordningen" och "offentlighetsprincipen" what ?!
Ja som ni hör lär väll det här ta många timmar för mig... Men min tröst är det det ju ändå regnar ute så vad kan jag annars hitta på, utom att vara hemma?

Ooo! Nu har det börjat snö/hagla ute!!  Åhh vad roligt! jag älskar snö på vinter, det hör ju liksom till!

Nu måste jag dra igång med min jävla läxa.. Att man inte kan få vara ledig på helgerna? haha jaja jag borde kanske ha börjat lite tidigare..


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0