Snöstorm ?

hej! Usch, vad hemst vädret är ute!! Jag tycker inte om den svenska vintern ibland..
Och i natt blir det snöstorm, så håll er inomshus!

Idag har jag varit lite överallt faktiskt. Jag började med att träffa Stefan ett tag. Senare på eftermiddagen skulle hon träffa en kille och gå på bio med honom! Hihi sötisar..
Sen skulle jag egentligen ha gått på bio med Louise, men nej nej, min mamma sa nej (och det var inte ens hon som skulle betala -.- ) jag vet inte vad det var med henne! Så nu sitter jag här hemma och har det tråkigt.
Jävla föräldrar, glädjedödare.. =(

Imorgon blir det det gamla vanliga. Skola, kör.. Fast efter det brukar jag ju vara med Erica och Amanda!

Jag har inte mycket mer att berätta! Men jag ska bjuda på en bild från Orsa i vintras.

Erica, kommer du ihåg?

Nu har Gossip Girl börjat här
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: erica

klart jag kommer ihåg ! Saknar spm fan, men jag tror att vi ska dit iår också :)<333333

2008-11-24 @ 10:28:17
URL: http://erickah.blogg.se/
Postat av: schtefan

hahah omg ! sötisar :O :)

men seriöst så var de helt okey... x)

2008-11-24 @ 19:17:54
URL: http://stephaniegb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0