Snart Gossip Girl

Hejsan! Det här får bli ett kort inlägg för snart ska jag gå och kolla på Gossip Girl! Jag brukar alldrig kolla på det men eftersom alla snackar om det och den nya säsongen börjar ikväll så ska jag kolla.

Idag har jag varit i säkert varenda affär i City, Kungsgatan och Gamla stan. Jag hittade en hel del saker som mamma kan få köpa till min födelsedag om hon vill=) Men annars köpte jag inget. Sen åt vi eftermiddags/kvällsmat i Gallerian.

Grillad macka med kyckling, röd pesto, tomat och ost till mig!

Och innan jag åkte in till mamma så träffade jag Miranda och Stefan ett tag!
Dom var ändå i Ringen och köpte födelsedagspresent till mig!! Så så kom dom hem till mig ett tag.

Nej nu börjar Gossip Girl
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

gossip girl in my <3



du kmr bli glad på lördag <33

2008-11-09 @ 20:44:12
URL: http://mirands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0