Slutkörd

hej! Idag värker mina ben och jag har ont i ansiktet eftet en massa armbågar och händer. Dessutom sprack min läpp..
Som ni hör, jag dansade på discot igår. Det var faktiskt jävligt mycket roligare än jag hade trott. Hela kvällen dansade jag och Louise för fullt. Stefan var ju med såklart också, och Angelina. Flera gånger blev man bortdragen av konstiga killar som började dansa med en, haha =) Och man blev seriöst nerslagen, men det var det värt!

Så idag har man altså sovmorgon till 12.30! Great ;)
Min brorsa är ute nu och köper yogurt och antagligen (hans favorit frukost) croissanter! Så det blir frukost snart, och sen ska jag hjälpa honom att träna till en pjäs. Han fick reda på i förrgår att han skulle spela i en pjäs imorgon och på lördag. En kille hade blivit sjuk så thogges tearterlärare ring och sa att han fick hoppa in. Japp, sten hård träning för brorsans del!

Jag måste göra min franska-läxa, duscha, hjälpa thorgny och sen träffa Louise ett tag innan skolan. Lite stressigt!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0